Mediha123- çok haklısın gerçekten, bende insanları kırmam çok dikkat ederim ama söz konusu kızlarım olunca kimse kusura bakmasın yanlarından büyük bir çocuk geçerken bile dikkat ediyorum kızmıslıgımda var yanı hiç umrumda değil herkes çocuğunu eğitecek ben nasıl eğitiyor öğretiyorsam, daha dün benım kızım ikiziyle oynuyor diye başka bir kızı itip git dedi(itme derken zaten çok küçük eliyle yaptı) bende sert bir tonla hayır Ada çabuk özür dile arkadaşından dedim ve hemen sarıldı elinden tuttu benim 17 aylık kızlarım özür dilemeyi yapmamayı biliyorsa onlarda bilecek el bebek gül bebek büyüttüğümüz çocukları kımsenın çocukları önüne atamam benim görüşüm bu burnu kanasa içimiz yanıyor hayırdır ya başka çocuklar gelip itip kakacak