Bebeğim bir hafta önce grip oldu ateşi kontrol altına alındı çok şükür altta iki dişi çıktı ve gripten beridir emmesi bariz şekilde azaldı sabah ilk uyandığında ve gece uykuya dalmak için emiyor gün içindeyse toplasan 5 dk emiyordur. Sizce meme reddi mi, diş kaşınıyor o yüzden mi? Bu durumu yaşayan oldu mu? Geçici bir durum mu? Mecburen sağım yapıyorum. Atak mıdır bu? 7 ay 6 günlük. Gün içinde su alımı da yok denecek kadar az. Mamayı da max 140 ml kadar içiyor günde bir kez. Ne yapmam gerekir bilir kişiler yardımcı olabilir mi?