Hadiburdanyak çocuğunuza niye bağırıyorsunuz? Hayatınızda ters giden bir şey varsa bunun sorumlusu çocuğunuz değil. Kendinizi sakin tutmaya çalışın, bağırmadan önce içinizden 5 kadar sayın, sonra konuşun. Çocuğunuza büyük hasar bırakacaksınız böyle devam edecekseniz. Hayatını ters etkileyecek travma temeli atmış olursunuz. Sakin olun, bağırmayın, masanın üstüne çıkınca bir şey oldu mu, olmadı dimi? Düşse de bir ağlar geçerdi, sizin bağırmanız korkutmuş olabilir. Ben kızıma hiç kızamam, kızamıyorum, normalde çok sert karakterim var, kızıma gelince pamuk oluyorum. Etrafınızdaki insanlar hayatınıza çok müdahale ediyorsa, asıl onların ağız payını vereceksiniz, kızınıza sadece sevgi, şefkat ve saygı göstereceksiniz.