NaimeYilmaz Siz Nisa hastanesine gidiyordunuz sünneti de o hastanede mi yaptırdınız acaba 😊 Bende sizin tavsiyenizle Derya hanıma gitmeye başlamıştım ve doğumumu Derya hanım gerçekleştirdi hastaneden her anlamda memnun kaldım sünneti orada yaptırdıysanız öğrenmek isterim bende sünneti erken olsun istiyorum