Merhaba kızlar ben 28 haftalık hamıleyım ıkıncı gebelıgım ılkı on sene sonra tup bebekle oldu sonra suprız sekılde ogluma kaldım hamıle. Kızımda yanı ılk hamılelıgımde boyle hıssetmeıdm asırı şiş karnım sankı 9 aylıgım belım sırtım kopuyo zorlanıyoru cok bugu doktor kontrolü vardı gttım suyu cok cok fazla dedı seker yuklemesı yapalım dedı ama yok bnce seker. Kan verdım baya sonuclarımda ıc acıcı degıl. Bender durumu yasayan varmı. Suyu fazla olup bunları ](