AnnaKurt Ona biz sebep oluyoruz sanırım yani kendi adima ben yeterki yesin diye hep yedirdim aman ucak geldi aman şu aman bu diyerek .sadece meyveleri keki önüne koyardim ısrar etmezdim ve gidip gelip yerdi sonra ana okuluna gitti orda hep kendi yedi fakat evde yine benden istedi .istedigindede bu sefer net oldum kızım kendin yemen gerekiyor yani anca 1yildir kendisi yiyor cok guzel yedigi halde bana nazlandı hep.sende önüne brak oyle öyle alisacak birde gercekten aciktim dediginde ver ve benim biraz isim var sen basla de ben en son öyle yaptim