1 yaşında bebeğim. Yaklaşık 1 haftadır ayakta sallamayı tamamen kestim. Desteksiz uyumayı öğretmeye çalışıyorum. Ayakta sallanmayı aramıyor da meme konusunda ısrarcı, emerek uyumak istiyor. Ama vermiyorum. 1 hafta oldu hala alışamadı 😔
İlk kez bugün gece uykusuna geçerken 9 dakikada desteksiz uykuya geçti. Umarım yarın ve sonraki günlerde de bu şekilde devam eder. Diyeceğim şey ; İstikrarlı ve kararlı olun