14,5 aylık kızım da bugün başlayan hırıltı ve balgamlı okusuruk var bol su veriyorum burnunu da açtım ama tıkalı değil ne yapabilirim doktora da götürmek istemiyorum açıkçası ortalık kötü herkes hasta korkuyorum daha kötü olur diye evde nasıl gecirebilirim bilgisi olan var mı