Merymommm Bebeğimin vajina girişinde kızarıklık var . Pişik olduğunu düşünmüyorum çünkü daha önceki pişiklerinde böyle olmamıştı. Başka bir anlamı var mı enfeksiyon olabilir mi acaba doktora götürmeyi düşünüyorum başına gelen olmuştur muhakkak
ipegimsi Merymommm benim kızımın kenarı çok kızarmıştı bir ara hiç dokundurmuyordu sürekli su ile yıkadım oraya krem sürdüm düzeldi ama vajina girişini bilemiyorum belki idrarı yaktı tahriş etti
beyzzsenturkk_ Merymommm enfeksiyon olabilir işerken de yanabilir rahatsız eder sık sık bez değiştirin mümkün olduğunca yıkayın ve mutlaka doktors gösterin
Meri-Mel Merymommm Koku var mı ,Cişte renk değişimi ya da normalden farklı orayı kaşıma,bezi taktırma falan 🤔
acimavi Merymommm ıslak kalıyorsa o yüzden de olabilir. Kızım 4 yaşında bazen acıyor kaşınıyor diyor bakıyorum kırmızı, sudocrem sürüyorum birkaç gün (içeriği temiz olmadığını bildiğim halde) o geçiriyor. Kirli kalıyorsa o da sebep olabilir
Merymommm ipegimsi normal pişik olduğunda benim kızımda dokundurmuyordu ağlıyordu sürekli zar zor değiştiriyordum bezi ve evet yıkıyordum ona bile ağlıyordu. Ama bu öyle değil acımıyor sanırım rahatsızlık durumu yok şuan yine yıkıyorum her fırsatta sudokrem kullanıyorum ama geçmedi 3-4 gündür
Merymommm beyzzsenturkk_ evet öyle yapıyorum sadece bezi gece boyu kalıyor ama daha öncede gece bez değiştirmiyordum bu başka bir sebepten olmuş olmalı doktora göstermek gerekiyor evet
Merymommm Meri-Mel koku yok rengi de normal her zamanki gibi kaşıma isteği de yok gibi yani kızım 17 aylık şuan. Pişik olduğunda dokundurtmazdı ama bu öyle değil acısı yok gibi.
diilek Meri-Mel merhaba bizde 2 gündür bi kaşıma isteği var ama idrar da renk değişikliği koku vs kızarıklık yok kaşımanın sebebi nedir dr ye götürmeli miyim.