tomvejerry tomvejerry kapalı değilim ama bu tür şeyleri çok seviyorum badilerin uzun kollu kazakların vs üzerine giymek için sıfır kol ceket arayışındaydım bu ikisi arasında kaldım biri keten yelek biri naylonsu galiba trençkot
annebenanneoldum Zayıfsan sağdaki de güzel ama hafif toplu biriysen oversize şeyler daha kaba gösterebilir.
tomvejerry annebenanneoldum zayıfta değilim 75 kiloyum o yüzden bende bi tereddüt ettim trençkotta kumaşı ince belli acaba kötü durur mu diye🥲