Merhaba hanımlar
İki bebeğim var yaş aralıkları az ilk çocuğum 22 aylık ikinci çocuğum 3 buçuk aylık biraz zor oluyor açıkçası ama güzel iyiki olmuş diyorum yinede ilk çocuğumu 3 yaşında kreşe vermeyi düşünüyorum hem onun açısından hem benim açımdan iyi olur kendi akranlarıyla zaman geçirip kendini geliştirir 3 yaşında kreşe veren varmı çocuğunu nasıl bir süreç oldu birde iki bebek birden zor bakımı çok şükür varlıklarına orası ayrı ama benim de aynı şu yaşa geldiklerinde rahatlarsın dediğiniz zaman var mı 😁