tomvejerry Annecilik Tahriş olmuş olabilir bezden benim oğlumu bez pişik yapmıştı poposunda birsürü sivilce çıkmıştı
Annecilik Valla bu sıcakta olması normal o zaman , birden ckinca merak ettim bende , kötü bişey olmasında 😌
Annecilik havvamete valla pek isilik gib değil de anlamadim ki pazartesi kontrolümüz var zaten bı gsterecegim inşallah kötü birdey degldir