Zynpasll haklısınız öyle bir düşünceye girebilir. 2.5 yaş genel itibariyle zor bir yaş. Gereksiz inatciliklar, ağlamalar, alinganliklar, hep kendi istediği olsun şeklindeki tavırlar. Baş etmek, sakın kalabilmek zor. Benim oğlum da hemen hemen 2.5 yaşında. Anliyorum sizi. Bir de küçük bebeğiniz eklenince sorumluluğunuz iyice artmış. Dilerim en güzel şekilde çözüm yolu bulup atlatirsiniz bu süreci.