eda_oyku23 İznim ekim ayında bitiyor ve kızım 10 aylık işe başlıyorum. Sizlerde süreç nasıl oldu zorlandınız mı? İşe döndüğünüze mutlu musunuz
Seri-33 Kafa olararak uzaklaşmak iyi geldi maddi olarak da tabi.Ama kziim büyüdükçe daha da zorlaşıyor ayrılmak herşeyin farkında oluyor artık birakmak istemiyor . Gözünüz arkada kalmayacaksa çocuktan uzaklaşmak biraz iyi geliyor bana😁