sevimcik Merhaba kızlar annem göbek fıtığından ameliyat olacak haftaya ,süreç nasıl geçiyor?zor bi ameliyatmı,ne kadar sürede iyileştiniz,dikişler eriyen dikişmi yoksa alınması gerekiyormu bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim