aslananne27 ENERCII çöpe attım direk 😂ben inanmıyorum öyle şeylere 😂😂annem kardeşimin kini tıp fakültesine Gömdu çocuk zar zor liseyi bitirdi 😂😂😂hepsi batıl inanç
ENERCII aslananne27 hatıra kalsaydı bari 🥲 annem de benimkini Ege Üniversitesine gömmüş. Lise mezunuyum 🥲
cimcime1018 aslananne27 Bebeğinizle aranızdaki bağı simgeleyen bişey sonuçta nasıl kiyabildiniz 😅 Anı olarak kalsaydi
aslananne27 ENERCII canım bi et parçası ne hatırası olacak ki ne kadar hijyen 🤮 böceklenme durumu hep var onu da göz önüne alın
adl9 ENERCII bende gömmedim dogum raporuyla birlikde duruyor asla da gömmücem saklicam hatira olarak kizima ait ozel bir kutudaa
Sermec27 ENERCII bilerek atmadım ki hala içimde bir sızı olarak kalıyor valla yanlışlıkla attım çöpe ne yazık ki 🥰
aslananne27 cimcime1018 niye saklayimki boceklenecek ne gereği var bi et parçası evin içinde saklanmasini doğru bulmuyorum hijyen olarak bebeğimin ilklerini sakladım zaten hastane kıyafetleri ilk biberonu emziği falan bunlar yeterli