Herkese selammm 💞💞
Kızlar şimdi ben yeni eve geçtim yani kendi evime mahallede ki komşular ev görmesine geliceklermiş öyle söylediler menü olarak ne hazrlasam bilmiyorum (2 çocuğum var ) hazırlanırken zorlanıcam ama sizlerinde fikrini alıyım
Sizce poğaça kısır salata tatlı börek tarzı bi sofra mı hazrlasam
Yoksaaaa 😂😂 sadece etli pide falan mı yaptrsam değişiklik olur
Şahsen ben bi bebek görmesine gitmiştim komşuma komşumda dışardan lahmacun yaptırmıştı ayran lahmacun yedik evimize geldik nasıl olur yoksa poğaça börek salata tarzı klasik sofra mı hazrlasaö gündüz kadın kadına olucaz bu arada ❤️