Kızlar herkese merhaba. Kızım 2 yaşında. 2 yaşına girmeden birkaç hafta önce elbise takıntısı başladı. Elbise haricinde bir şey giymek istemiyor. Ne yaptımsa olduramadım. Dolabında çok kıyafet vat tişörtten tutun, tulumuna, şortuna falan vs. Ama o sadece elbiselere takmış durumda. Sabah uyandığında elbise diye ağlıyor. ( kendi deyimiyle pembe) Tutturdu mu tutturuyor, asla ikna olmuyor. Saatlerce ağlıyor. İlgisni başka yöne çekmeye çalışıyorum, seçenek sunuyorum yine de istemiyor. Gece çıkarmak için de çok zorlanıyorum. Gün içerisinde giymemişse o gün zehir gibi geçiriyor bize sürekli ağlıyor, hep huysuz oluyor mutsuz oluyor. Bu bir süreç mi? Lütfen geçecek deyin. Çok canım sıkılıyor böyle kalacak diye. Sözümü de dinlemiyor zaten 😔