Kızlar 20 aylık oğlum evde koştururken düştü ağzından kan geldi. Dişlerden korktuk ve diş etine zarar vermiştir belki dedik ama sonrada ağzını çalkalayınca dilindeki yarayı fark ettim. Düşerken dilini ısırmış yani dişlerin arasına girmiş kanatmış. Kanaması durduğu için ve çokta uykusu olduğu için dahada huzursuzlandırıp hastaneye gitmek istemedik. Çok şükür keyfide yerinde yine. Bişey olurmu? Dikkat etmem gereken bişey varmı belki başına gelen vardır? Hastaneyi arayıp sorsammı acaba bilgi amaçlı? Ağzı kan dolu görünce çok korktuk ya 🥺