Yogun bakım hemsiresiyim ve kliniğimizde candida auirs mantar virüsü mevcut salon kapattılar hasta alımı durdu ve virüs cogaldı duvarlarda bile kültürler pozitif geliyor ve bizde taşıyıcı olabilirmişiz biraz karnım bozuk gibi isal de yapıyor yoğun bakım hemsiresi olup da yasayan varmı acaba nelet yaptık klinik olarak gitmiyor virüs her hastamızda var suan ve öldürücü