Merhabalar. Bugün oğlum düşmüş. Bi geldim ağzı kanıyor. Ön dişlerinden bir tanesi geriye doğru yamulmuş. Diş hastanesine acile gittik. Doktor diş kaybı ihtimali var ama olmayadabilir dedi. Bidahaki ay kontrole gelin dedi. Başına gelen var mı? Diş kaybı olur diye çok korkuyorum daha 1.5 yaşında 😔 bir de ememiyor sanırım dişi ağrıyor onun için de çok ağlıyor