Aysenur122 kızım iki aylık olacak doğduğundan beri kullanıyorum sarı sıvı ama hafif beyaz lekeli gibi şişeyi çok iyi bir şekilde bir kaç dakika çalkalayın düzeliyor tamamen sarı hafif formlu bir kıvam alıyor ben her kullanımda çalkalıyorum sizdeki hangisi eski olan mi yeni ilan mi eskisinde kutunun üstünde nurse harweys yazıyor mavi renk kutu yeni olanda bebek resmi de var kutu üstünde