betus1001 Hanımlar iyi aksamlar. Kızım yarın 7 aylık olucak allahin izniyle. 3 buçuk ayda rop muayenesi ile meme reddi başladı. Son 2 haftaya kadar uykularında emziriyordum ayrıca sagim yaparak çıkan sütü de veriyordum. Fakat artık gece gündüz uyku uyanık asla memeyi almıyor. Sagim yapmaya asla zamanım yok. Son 20 gündür dis sancısı başta olmak üzere asla uyku yok ve bana imkan vermiyor. Desteksiz büyütüyorum bu arada. Bu gece de emmedi ve bugün sabah pişik olduğunu fark ettim daha bu saate kadar ne uyudu ne sakince durdu. Hep bi koşturma mücadele halinde kızımın derdine çare olmaya çalıştım. 1 saat öncesinde memede bezeler fark ettim canım aşırı yanıyor. O can yanmaya da sütüm de her sağımda maks 30 cc cikar genel de 10 20 cc çıkıyor biriktirip kıza ıcirirdim. Linç edileceğim biliyorum ama lütfen yardım edin sütü memede nasıl bitirebilirim. Kızım içmediği için sagdiklarimi dondurucuya atıyordum ama artık sağımda yapamıyorum. 😔😔 tecrubelerinizi benimle paylaşır mısınız 😞
Sanaelpencedurmam diana96 betus1001 sabunu rendeleyin göğsünüze koyun 2 3 gün hep dursun tazeleyin arada. Sütü ağrısız çeker bana dua edersiniz. Ben çok üzülüyorum böyle süt varken emmeyen bebeklere 😞 alerji falan mı acaba hiç başıma da gelmedi ki bişey de diyemiyorum. Ama dediğim gibi sütü bitirmek için dediğimi kesinlikle tavsiye ederim
16momm Benim takip ettiğim bir kadın sağımı azalta azalta sütü bitirdim diyordu mesela günde 7 kere sağıyormuş bir süre 6 kere sağmış bir süre 5 derken giderek sağımı azaltıp bitirmiş
betus1001 16momm ay 2 3 aydır çok düzenli sagim yapıyordum uykuda emmesi de vardı. Süt az vok demeden devam ettim hep. Ama nerdeyse 20 gündür makineye dokunamıyorum bile. Yani öncesinde günlük 3 4 sagim mutlaka yaparken artık 1 sagim ancak yapabiliyorum. Süt zaten azdı bi anda hem emme hem sagim durunca dahada azalti fakat o günlük 1 sagimj da yapmazsam sanki 1 kg Süt var gibi taş oluyolar. Canımın yanmasına mi yanayım sütün çok çok az olmasına mı yoksa kızın hiç icmemesine mi şaşırdım kaldım. 😞 hic sagmasam acaba matsis beni hasta eder mi
betus1001 16momm aklıma gelmedi bu. Yarin deneyeyim eğer içerse kesmem sütü sagimla biriktiririm. Teşekkür ederim 💐
senaayaz Kademeli bırakırken memeler alışıyor sizde günde 3 ile başlayın bir hafta sonra 2 ye düşürün sonra 1 e sonra sıcak duş yapın azalır
betus1001 senaayaz aslinda az yani baya az ama sifirlanmadigi için benim binsekilde canımı yakıyor. Defalarca matsis olsam da bu güne kadar hiç pes etmeden devam ettim kızım prematüre olduğu için beslensin istedim ama içmeyince sagsam ne yapicam diye düşünmeye başladım 😔
betus1001 nazalex emzirmeye başladığım zamanlar meme ucu hassasiyeti ve yaralar sebebiyle denemiştim onunla hiç almamıştı. Araliklarla denemiştim ama bi aksiyon alamadim ne yazikki. Sinirlenip çöpe attım bende 😔
diana96 nazalex evet maalesef bbğim memelerim almıyor artık, meme reddi çok oldu, çığlık çiğlık atıyor, tek başıma bakıyorum eşim yurt dışında çalışıyor, sağım yapmak için zaman hiç bulamıyorum, almadığı memelerim taş gibi oluyor çok ağrı çekiyorum
16momm betus1001 bence mastit olursunuz bende sağarak besliyorum 7 aylık çok zor fırsat yaratıyorum hiç dinlenme yok çıkmazdayım bende ama sağım yapmayınca hemen kitle oluşuyor 😫
Umutoglum betus1001 sağım makinesi ile bebeğin direk emmesi çok fark ediyor bende sağım yaptığımda 30 cc anca çıkar ama emzirince yetiyor süt bi emzirme danışmanı da aynı şeyi söylemişti. Silikon ucla falan deneseniz veya ggogsunuze pekmez vs sürüp alıştırana kadar belki tekrar emer ❤🌸
16momm betus1001 deneyip yazın merak ettim inşallah içer bebişiniz bir kaşık da anne sütü alsa kardır ne yapalım bende mama anne sütü ilerliyorum sütüm az ama az da olsa içsin diye çabam
betus1001 16momm işte benimde öyle sizin gibi. Günde 1 kere o makineyi takmam şart yoksa perişan ediyor.
betus1001 16momm yarın guncellerim inşallah. 🤲 Bende sizin gibiyim kızım prematüre olduğu için daha fazla özen gösterdim hep 1 damla 1 damla gelirdi ilk günler. Emzirmek de yasaktı çıkanı verirdim ağzına. Böyle sütü kesme durumuna girince hakkına giricem diye de içim içimi yiyo. Olsa ayrı olmasa ayrı 😔😔
neslihanuz1 Sağmaya sağmaya sütünüz azalır ama mastit sıcak uygulamanıza rağmen geçmiyorsa 3 gün içinde gitmezse doktora görünün antibiyotik yazıyor anca o etki ediyor
betus1001 neslihanuz1 zaten hep azdı sagip biriktirip o şekilde icirirdim. Yada uyku arasında emzirme yapardım redden dolayı. Artık emme hiç yok sagsamda içmiyor. Yarin pekmez le deniycem eğer bu şekilde içerse sağıma devam edicem bitirmem. 😞