Birdunyabircennetannesi Bu 30€ sınır gelmeden önce 25 temmuzda verdim O sipariş 30€ yu geçiyor Hala gelmedi 15 gün oldu gümrükte şuan geçmez mi şimdi ne olacak 🤦 Yani sırf ben sipariş verdim diye mi böyle oldu herkes ürününü aldı bende patladı 😅
susunbebekuyuyo Birdunyabircennetannesi benimde amazonda stanley termosum bekliyor ayın 21inde vermiştim sipariş 🥲 termos nerelerden geldi ankaradan gelemedi 🤣
myarenb Birdunyabircennetannesi 15 gün sonra yürürlüğe giricek sanırım 12 gün kaldı o süreçte gümrükten geçerse sorun olmaz şuan temuda başladı aslında sınır ama o siparişlerin gelişi 12 günden fazla olacağı için öyle umarım anlatabilmişimdir
Birdunyabircennetannesi Alseli Ama eğer bu durum gelmeden önce gümrüğe girdiyse kalmaz diyor bazıları
Birdunyabircennetannesi myarenb 15 günü geçmek üzere şuan gümrükte başka bir şey göremiyorum gümrük sürecinde 24 Ağustosa kadar gelmezse para iadesi falan yazıyor
Alseli Birdunyabircennetannesi yok kalır güncel mevzuata bakarlar genelde. Devlet yedirir mi beeee sana bana bacım 😄
Birdunyabircennetannesi Alseli Zengine yediriyorlar fakirden alıp Yani gelmeyecekse bile para iadesi olur dimi az para değil 3000 küsur ödedim
Alseli Birdunyabircennetannesi yok yavrum gümrükte kalırsa su iç. Gümrükten iade yaptırman lazım ki para iadesi olsun
yirmiikikasim23 Birdunyabircennetannesi 17 sinde verdigimiz siparis bugun geldi. Yani dun aksama kadar gumrukte yaziyordu aniden kargoya verilmistir yazdi bugun geldi