bonusinem tüm bunlar “aradan çıksın” düşüncesiyle yaptığınız bebeğiniz sebebiyle malesef..çocuk büyütmek zor ve yorucu..hem bebek hem gebelik artık sabrınız kalmamış doğal olarak..bebeğinin için üzüldüm açıkçası bile isteye ona bir kardeş yaptınız ama tahammül edemiyorsunuz şimdiden başlamış ilk çocuğun ötelenmesi..bunları üzülün diye söylemiyorum yanlış anlamayın 3 çocuk annesiyim..bunları “aradan çıksın, birlikte büyüsün” mantığıyla çocuk yapan/yapmayı düşünenler için yazıyorum..Allah yardımcınız olsun..her sinirlendiğinizde 2.gebeliği planlı yaptığınızı aklınıza getirip derin derin nefes alın