Mrb hanımlar kızıma çocuk psikatrisi 5 dk bile sürmeyen muayene sonucu otizm tanısı koymuştu ve rapor ve özel eğitime başlamam gerektiğini söylemişti bugün kızımı tam 4 ayrı uzman gördü çocuk psikatrisi, nöroloji, sosyal pediatri, gelişimsel pediatri artı Denver testi yapıldı ve sonuç olarak aşırı hareketli bir çocuk dendi sadece motor becerilerin de göz teması komut alma vs gibi hiç bir sıkıntı görülmedi merak eden ark vardı özellikle yazıp soran herkese tesekkür ederim kızım otizm değil aktif hareketli bir çocukmuş ki bunun bende bilincindeyim zaten farkındayım Rabbim tüm bebişlere sağlık versin 🙏