beyzaa18 tabi ilerleyrn zamanda daha çok anlaşılır ben de 16-17 günlükken aynı sizin söylediğiniz belirtileri farketmiştim git gide arttı ağlamalar arttı doktora gittiğimde kolik bebek demişti çok şükür şimdi normale dönmeye başladı.
Zaten bi doktor yeni doğanlarda bağırsak problemleri olması çok normal anne karnında ıkınma refleksini öğrenmiyor bebekler doğduktan sonra oluşan bir refleks ve hareketsiz oldukları için bağırsak hareketlerinin de düzelmesi zaman alıyor demişti ☺️inşallah kolay bir şekilde atlatırsınız bu bağırsakların düzene girme olayını 🙏🏻