dalpsmom yıllardır aynı şekilde kayıtlı bırakanlara saygı duruşu efendim:) biz tartışınca ad soyad oluyor hemen :)
Happybaby06 dalpsmom Yanlış anlamadiysam kavgadan sonra birbirinizin ismini degistirip degistirmediginize de bakıyorsunuz 😂😂
NeslihanBusra birminnakannesi06 en tartışınca direkt silip engelliyorum sanki akşam evde görmeyeceğim bu da benim saçma alışkanlığım😀😀
dalpsmom Happybaby06 eşim hiç değiştirmez :) ama ben tartışmışsam eşimle telefonumda tartışmıştır 😁 sinirimi bi nebze ordan çıkarıyorum gibi bişey 😁
Elfgrn dalpsmom 😁😁 kişisel fikrim olarak söylüyorum bana kavga edince isim değiştirmek çok saçma geliyor ya adam görmüyor ki benim üstümü değiştirdiğimi Ne fark edecek.
aysebb dalpsmom Sevgili olduğumuz ilk günden beri ikimizde birbirimizde ismimiz ❤️ olarak kayıtlıyız. 4 yıldır evliyiz hiç öyle duruma göre değişmedi 😂