nzlkc Sukrannnn 56 cm 5 kilo 2 ay 5 günlük. 2600 doğmuştu. Sizin bebekleriniz kaç kilo doğmuştu. Bize fazla kilo aldı denildi de ondan merak ettim.
Defnecikkk Arkadslar sizinkilerde uykusunda çok sıçrıyor mu hickirik tutuyor mu her gün birde tek ogun tek memeseklinde mı gidiyorsunuz
Mevi61 Defnecikkk evet benim kızım ikibuçuk aylık uykusunda bazen çok sıçradığı oluyor ,hıçkırıkta tutuyor,hıçkırık tutması sütü sindirmeye başladığının işaretiymiş
Defnecikkk Mevi61 ka c saatte bir uyandiriyorsunuz geceleri sabaha kadar bırakıyor musunuz posta salça olmuş gibi olacak post sahibinden özür diliyorum ama kafama takılan o kadar çok şey var ki . Birde lac dakika emiyor her emzirmede bir memeyi mı veriyorsunuz
Mevi61 Defnecikkk geceleri uyandırmıyorum .sindirim sisteminizde dinlenmeye ihtiyacı var bence😊gündüzleride hiç saat tutmuyorum acıktığını hissettiğimde emziriyorum
Mevi61 Defnecikkk evet her emzirmede bir memeyi veriyorum.bazen az emip bırakınca acıktığında aynı memeyi veriyorum
esse2307 Valla 48 günlükken gittik bizde 5.100 Kg 58cm boy dedi, kilo alımı gayet iyi demişti. 3. 255 gram doğdu oğlum.