Hanımlar 61 günlük bir oğlum var gün içinde gayet iyi hatta hep uyur geceleri de öyle uyur ağlamaz ama her gün akşam 7 10 arası huysuzlasir gazı yok altı temiz karnı tok beşikte olsun ya da kucağımda olsun hep huysuz hatta bazen katıla katıla ağlar özellikle beşiğine koyunca niye böyle yapıyor sizce ve her gün aynı saatte