Kızlar 10 gün oldu 2.sezaryenimi olalı ilkinde korse takmamıstım cok zayıftım birde korse cok acıtmıştı canımı ama şimdi cok saldı göbeğim birde dikislerimin üstüne düşüyor resmen şu rahim toparlayıcı gibi korseler var alttan giyilen erken mi sizce daha giymek icin hala içim acıyor çünkü ama dikişlerimin üstünede düşüyor göbeğim