arven2024 öncelikle korkma, bebeğin vücut ısısı 37.3 kadar normal sayılıyor. 38 e dayanırsa ılık bir duş, 38 i geçerse ilaçla müdahale edilir. Eğer ilaçla düşerse inatçı ateş değildir. Düşmezse acile gidebilirsiniz . Acil de kan ve idrar isteyecekler acılı bir süreç bebek için o yüzden takip et. Burun akıyorsa nezle grip tarzıdır, burun akıntısı yoksa sadece ateş varsa covid pozitif olma ihtimali yüksek geçen hafta bebeğim covid oldu bu bilgileri de doktor verdi. Emiyorsa bol bol emzir süt antikor üretiyor. Emmiorsa ek gıda başladıysa bol su tüketin. Calpolü de 6 saat arayla verebilirsiniz, inatçı ateşte 4 saat arayla geçmiş olsun bebekler bizden daha dirençli bebeğim 2 aylık olmasına rağmen ilaçsız atlattı covidi. Bende çok korktum ama geçiyor hızlı toparlar inşallah.