Ay-Bek oğlum sizin anlattığınız gibi, ateşi düşmüyordu. Bnde balkonda hava alması için, ayakkabısını giydirecegim sırada, başı arkaya düştü. Başını tutamadı. Gözleri kaydı. Taş gibi oldu sonra. Hastaneye götürüldü, bnm, o korku panikle ayağım tutmadı gidemedim. Bı kaç saat hastane de kaldı.. eeg mr İstendi, ondan sonra iki defa da geçirince epilepsi teşhisi kondu 😔