Aybasak bende diyete başladım şuan ve bol yeşillik bol sebze bol su ile ekmekte sabah 1 dilim akşam da 1 dilim tam buğday ekmeği yiyorum bazen akşamları yemiyorum ekmek ama akşam genelde 6-8 kaşık sebze ya da kuru bakliyat yiyorum. Besin azaltmanıza gerek yok ara öğünlerde acıktıkça yeşillik yoğurt ve meyve yerseniz ve bol su ile asla sütünüz kesilmez. Süt artıran çaylar da var tabii. Onlarla desteklersiniz. Birde çay kahvede şeker kullanmıyorum artık. Bakalım umarım istediğim kiloya ulaşırım. Bende sizin gibi ekmek ve karbonhidrat bağımlısıyım ama gerçekten insan niyet edince oluyor… ekmek yemeyi azalttıkça yemeyi unuttuğum bir şey haline geliyor :)