Oğlum 33 aylık son zamanlarda aşırı derecede herşeye ama herşeye ağlıyor. İşten geliyorum ne yemek hazirlayabiliyorum ne temizlik ne çamaşır ne bulaşık sürekli birşeylere takip agliyo mesela bardakta su istiyor veriyorum ağlıyor veya anne çorap giydir diyo giydiriyor ağlıyor ama ağlamak dediysem öyle bir ağlama şekli yok sanki işkence ediliyor gibi nasıl kıyamet kopuyor. Kızmak istemiyorum bağırmak istemiyorum kendimi sıka sıka en son bugün çenem titremeye başladı. Napcam çok çaresizim nasıl üstesinden gelicem bu inadınin hiç bilmiyorum