halin00 hiç korkma benim kızımda aynısı oldu hatta 2 ay kadar bu şekilde idi aşıyı yapan hemşirenizle irtibata geçin siz yinede etrafında aşırı kızarma yada enfeksiyon gibi görünen yerde büyüme görülürse çağırıyorlar (babam 3 kere verem aşısı olmuş askeriyede falan yapmışlar bu şekilde oluyor kızım endişe etme demişti banada sizin gibi korktuğumda) 😇