Hanımlar merhaba kayınvalidemde yüksektansiyondan dolayı protein kaçağı çıktı böbreğinden parça aldılar biz bu süreçte yanında değildik bize iyi her şey iyi huylu parça vs denildi bugün esimin kuzeni aradı gecmiş olsun vs destek olmak istedik morelinizi bozmayın tabi biz anlamıyoruz dedi kemoterapi inşaAllah sonuç vericek falan biz şaşırdık dedim ne kemoterapisi sonra bilmediğimizi anladi vs ama biz şok geçirdik morelimiz bozuldu kayınbabamı aradım sordum kayınbabamda korkulacak bir şeyin olmadığını doktorun verdiği bir iğne olduğunu onunda sadece kemoterapi bölümünde yapıldığını söyledi böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba aranızda ya da bildikleriniz eşimin moreli çok bozuk