Anneler bebeğim 4 aylık olmak üzere çişli bez sayısı çok fazla azaldı. Eskiden dolu dolu ağır olurdu bezi şimdi saatler geçiyo bakıyorum çok az yapmış hatta bazen turuncu lekeler de oluşuyor. Kilomuz iyi 8 kilo oldu ama bu ay daha az aldı kilo çok hareketlendi ve meme reddi falan yaşadık anne sütü alıyo sadece. Kontrole de daha var acaba az mı emiyo ondan mı azaldı yoksa sıcaklardan mı ama aç olsa ağlar sürekli diye düşünüyorum keyfi yerinde genel olarak. Bu durumu yaşayan var mı