esobalim Eylülde düğün var kaynım evleniyor doğumdan sonra malum kilo aldık birazı kaldı önerebilceğiniz siteler var mı bildiğiniz 44 beden😇😂
asrinhatasi esobalim ben kına abiyelerimi abiyefon diye bir siteden almıştım. Eğer açıksanız öneririm. Ölçülerinizi girip o modelde hangi beden almanız gerektiğini de söylüyor. 🌸
_Goktugunannesi__ esobalim dilerseniz dolap hesabımda 44 beden elbise mevcut 1 sefer görümcem benim düğünümde giydi sapasağlam