Herkese selam, oğlum bir yaşına yeni girdi ve emzirmekte çok zorlanıyorum. Sadece uyuyacağı zaman beni emiyor onun dışınd emmiyor. Normal yemek yiyor iştahı idare eder ama beni gün içinde uyku dışında emmemesi moralimi bozuyor. Bu normal bir süreç mi yoksa bırakacak mı beni?