1eminesel Kızlar merhaba ben yaklaşık 10 ay önce sezaryen doğum yaptım ve dün akşam dikiş yerimde şişkinlik oluştu bir arkadaş iç dikişin yırtılmış dedi siz yaşadınız mı böyle bişey lütfen yazar mısınız?
crybaby 1eminesel dikişlerin çoktan iyileşmiştir sanmam ben 50. Günde muayene oldum dikişlerim çoktan kapanmıştı
Gencanne2 1eminesel kendimi çok yorduğumda soğuk alınca vs benimde arada morarıyor gibi oluyor. Bence bir şey yoktur ağrınız yoksa. Bir kere doktora gitmiştim ben karnımdan ses geldi iç dikişim mi açıldı diye öyle bir şey olsa bağırsakların elinde gelmen lazım demişti 😂