Sinifcianne Annelerim bebeğim 11 günlük oldu ilk 5 gün yoğun bakımda kaldık. Sağlık ocagına topuk kanı için götürdüm ancak bebeğimi tartmadı. 1 ay sonra gel aşı için dedi. Bebeğim 3755 doğdu hastaneden cıkarken 3570 di. Şimdi ben kontrol amaçlı doktora götürmeli miyim sizce yoksa 1 ay sonra aşı için sağlık ocagına mı gitmem gerekıyor. ?
AliyeAsel Sinifcianne canım 1 aylıkken tartıyorlar bi tane çocuk doktorun olsun ama daha erken bence 2 ay aşısından sonra doktor kontrolune götürebilirsin biz 3 aylık olduk Allaha şükür bi sorun yok henüz götürmedim
1PrensAnnesi Sinifcianne cnm benm oğlumun sarılığı yüksekti 5. Gün 11.gün 15.gün 23.gün ve 1 aylık bakıldı kilo takibide yapıldı emmiyosu uyanmıyodu çünkü Sonrasında 2-4-6-9 ayda baktırdım hep şimdide 1 yaşta gidicez
Gfrn Sinifcianne açılara sağlık ocağına gidiyoruz her ay da doktora götürüyorum canım 4 ayın içindeyiz 3.gidişimiz olacak bu hafta doktora her ay gelmemiz gerektiğini söyledi doktorumuz
Sinifcianne [bilinmeyen] özel hastane yapmıyo diye biliyordum bende sadece sağlık ocagı yapıyor aşıları diye duymuştum