Esra9445 Benim bebeğimde anne karnındayken vardı, doğumdan sonra Nefroloji takibine alındı, ultrason ile takip ediliyor, koruyucu antibiyotik içiyor, bir kez vcug (voiding) yapıldı mesaneden böbreğe kaçak var mı diye, kaçak çıkmadı ama upj darlığı var oğlumun şuan onu takip ediyorlar, genişleme takibi 2. planda.