Öncelikle sağlıklı olduğu için çok şükür 🙏🏻
Ama ben kilo konusuna sinir olmaya başladım artık
Benim için sorun değil ama çevredekiler neden tartıymış gibi davranıyorlar ?
Kızım şuan 2 aylık
31 Mayıs’ta doğdu doğum kilosu 3750
Hastaneden çıkarken 3500dü
Neyse sonra 1 aylık oldu kontrolde 4200 çıktı
Şuanda yeni tartıldı ve 5200
Doktorumuz ve ebemize göre hiç bi problem yok
Zaten bezleride normal mız mız bi çocukta değil doyuyor ve anne sütü alıyor sadece çünkü doktor gerek duymadı
İlk ay çok aşırı sarılık oldu ondan kaynaklı 750 gram almış
Ama ikinci ay sarılık bitince tam 1 kilo almış doktorda çok güzel toparladı ama 750 gramda az değil sınır 500 gram demişti bana mantıklı geliyo….
Ama çevredeki herkes emin misin doyduğuna bence mama ver zayıf gibi hiç 5 kilo gibi durmuyo sürekli yorum yorum
Ya bu doktorlara boşuna mı gidiyoruz biz komşuya soralım daha iyi o zaman
Neyse tövbe tövbe
Sizin bebekler ayda kaç kilo alıyor doğum kilosunun üzerine kaç kilo koydular şuan Allah aşkına bizde mi sorun