tazeanne290424 henüz erken bence 4. Ayı bitirip başlayın. Deneyimli olmadığım için yanlış yönlendirmek istemem. Bildiğim şey uyku aralıklarına dikkat etmek, uyku rutini yapmak, destekli uyuyorsa desteği kesmek.
Sabah erken uyanmasına da karartma perde kullanabilirsiniz. Benimki de en geç 7.30da uyanır yani bebişlerin çoğu erken kalkıyor bence 😭