anneee27 Merhaba arkadaşlar. Avrupa birliğinin düzelediği baskıcı yardımından yararlanan var mı aranızda
anneee27 2 aylık bebeğim var. Doğduğunda başvurmuştuk bize çıktı. 325 Euro desteği alıcaz. Bakıcıya sigorta+asgari ücret vermem gerekiyor. Çıkan var mı aranızda. Başvuru için neler yaptınız