Merhabalar 🌸 9 buçuk aylık oğlum var. Odadan çıkmama izin vermez ağlar. Sürekli kucak ister. Mutfakta mama sandalyesine koyarım ağlar, kucağıma gelmek ister. Yedireceğim şeyi zor hazırlar oldum. Sizin bebeklerinizde böyle mi? Sürekli mızmız benimki. Oyuncak veriyorum sıkılıp atıyor hemen, başka şeyler veriyorum atıyor hemen. Çok yorucu olmaya başladı ve sinirlerim yıpranıyor. WC ye bile gidemiyorum. Şikayet edinceye kendimi kötü hissediyorum, arayıp bulmayanlar var şükret haline diyorum. Çalışıyorum, ben evde olduğumda hep böyle. Bana mızmızlanıyor maalesef.