Gulruu benim götürüp memnun kaldığım bir ergoterapist vardı, tema rehabilitasyon merkezinde çalışıyordu Barış bey. Oradayken götürmüştüm çocuğumu 4 ay kadar aldık. Aşırı aşırı pozitif enerji yayan birisi kendisine herkes bayılır. Özellikle de çocuklar. Ders aralarında çocuklar aman Barış beyi görüp ağlamasınlar diye bahçeye çıkardık, çünkü onu görünce ağlayıp kucağına çıkmak ve oynamak isterlerdi çocuklar. Şimdi kendi yerini açmış size instagram adını vereyim
@erg.barisuzundag
@noroduyu
Mutlaka görüşün kendisiyle, çocuklara ergoterapiyi 2 yıl önce aldırmıştım, ama hala çok severek andığım birisidir