[silindi] Elfgrn çok merak ediyorum ekran görüntüsü atınca ne değiştiriyosunuz? Nasıl azalıcak bu reklamlar?
[silindi] [silindi] Yazılım ekibine gönderilmesi için mail isteniyor. Onlarda aza indirmek ve sorunu görmek için ekran istiyor Moderatörler bir şey yapamıyor maalesef.. Tek yapabildiği aracı olmak.
Elfgrn [silindi] teknik ekibimiz gönderilen mailin kontrolünü sağlıyor annemiz. Bizlerin yapabileceği sınır bu kadar bundan sonrasına teknik ekip ilgileniyor.
Birdurummuvar Esraa- uygulamaya girince arka planda YouTube çalışmıyor oğlumu uyuturken gitmek istiyorum ama açtığım ninni kapandığı için giremiyorum
dlkuznnn Esraa- bende de sürekli çıkıyor çıldırıyorum bazen sil gitsin girme diyorum. Sıkılınca bi bakim diyorum ya da yorum atıcağım zaman reklam giriyor şuan da girdi 😵💫 kapandı da yoruma devam edebildim . Birazdan gene çıkar .
Dery61 Bende bıktım. Tabiiki reklam olacak ama çok uzun sürüyor bazen bir türlü çıkamıyorum oradan oraya atlıyor bir düzenleme yapılması lazım yoksa bir müddet sonra bıkıp girmeme durumunda kalacağım
boralii Esraa- ben reklam çıkınca uygulamadan çıkıyorum sonra tekrar giriyorum reklam izlememek için 😀