Kızlar 7 aylık bebeğim 3 öğün ek gıda alıyor normalde ek gıda aldıktan 1-2 saat sonra tekrar acıkıyordu 2 gündür formül mamayı verirken zorlanıyorum istemiyor, ek gıda da problemimiz yok ama. Büyüdükçe iştahı mı azalıyor acaba sizinkilerin beslenme düzeni nasıl